Prekės kodas: SHX-784
Turimas kiekis: 1
Schulte atributai | |
Mažiausia traktoriaus galia | 5-7 arklio galios kiekvienam 0,3 metro |
Svoris | 12200 kg |
Transportavimo aukštis | 4,5 m |
Transportavimo plotis | 4,5 m |
Darbinis plotis | 25,6 Metro, 7 sekcijos |
Padangų dydis | 560/45 22,5 Radialios padangos |
Traktoriaus hidrauliniai reikalavimai | Rankinis valdymas / elektroninis valdymas kabinoje |
84′ vartomų noragėlių akėčių sistema
Profesionaliems augintojams reikalingos akėčios, galinčios suvaldyti augalų liekanas net sunkiausiomis sąlygomis įvairiais metų laikais. „Schulte SHX“ linijos akėčios tai pasiekia dėl unikalios septynių strypų akėčių konstrukcijos ir išdėstymo bei Field Finish On Demand™. Naujosios 60 pėdų SHX-760 ir 84 pėdų SHX-784 yra vienintelės akėčios, kuriose siūlomas sunkiųjų ir lengvųjų noragų derinys, leidžiantis agresyviau judinti žemę, smulkinti šiaudus, geriau paskirstyti medžiagą ir sukurti norimą lauko apdailą. Field Finish On Demand hidraulinių akėčių slėgio sistema leidžia optimizuoti lauko apdailos reikalavimus. Schulte SHX linijos akėčios pasižymi dideliu universalumu tvarkant derliaus likučius po derliaus nuėmimo ir ruošiant dirvą prieš sėją.
Unikaliose septynių strypų SHX akėčiose naudojamos trys priekinės 5/8 x 28 colių dydžio noragų eilės ir 4 galinės ½ x 28 colių dydžio noragų eilės. Toks išdėstymas leidžia akėčioms būti agresyvesnėms priekyje, o gale užtikrinti norimą lauko apdailą ir medžiagos paskirstymą. Tokia konfigūracija taip pat padeda noragams tolygiau dėvėti ir ilgiau tarnauti, nes priekiniai akėčių noragai dėvisi greičiau nei galiniai. SHX akėčios padidino kultivavimo veiksmą ir (arba) judesį norago gale, pailgindamos noragą iki 28 colių, o ne iki tradicinių 22 colių. Be to, palyginti su kitomis rinkoje esančiomis mašinomis, „Schulte“ padidino atstumus tarp noragėlių eilių, todėl pagerėjo medžiagos srautas ir pasiskirstymas, o tai pagerino lauko apdailą.
Demand™ sistema. Norint kontroliuoti akėčių jėgos, kuria jos veikia dirvą, kiekį, yra dvi galimybės: Rankinis hidraulinis ir elektroninis hidraulinis. Abiejose parinktyse naudojami cilindrai, sumontuoti tarp lygiagrečių svirčių sistemos, kad būtų užtikrintas teigiamas arba neigiamas slėgis. Neigiamas slėgis pakelia akėčių sekcijas, sumažindamas dirvą veikiančios jėgos poveikį, kad būtų galima dirbti esant dideliam šiaudų kiekiui arba drėgnomis sąlygomis. Teigiamas slėgis padidins dirvą veikiančią jėgą, kad būtų labiau suardyta ir įterpta dirva. Rankinėje versijoje slėgis reguliuojamas kabinoje įrengtu vožtuvu, o elektroninėje versijoje naudojamas kabinoje sumontuotas monitorius.
SHX pagrindinis vamzdis, kuriame sumontuotos centrinės akėčios, pagamintas iš 12 x 12 x 3/8 colių vamzdžių, o sparneliai - iš 12 x 12 x 12 x 1/4 colių vamzdžių. Tai pagerina patvarumą ir suteikia reikiamą svorį, kad akėčios būtų agresyvios, taip pat pašalina akėčių atšokimą ir sutrumpina prastovos laiką bet kokiomis lauko sąlygomis. Neigiamo slėgio parinktis ir sunki mašinos konstrukcija leidžia naudoti akėčias sunkiomis / drėgnomis sunkiomis sąlygomis, didina našumą, nes leidžia dirbti greičiau ir ilgiau.
SHX akėčių posvyrio kampas reguliuojamas nuo 0 iki 6 laipsnių. Tai leidžia pakreipti akėčių galinę dalį į viršų, palyginti su priekine, kad tam tikromis sąlygomis pagerėtų medžiagos paskirstymas. Masyviuose, patvariuose lietuose sparnuotuose krumpliaračiuose naudojami 2,5 colio skersmens kaiščiai su tepamosiomis spyruoklinio plieno įvorėmis, pagerinančiomis tarnavimo laiką.
Trumpesnis prikabinimo įtaisas leidžia geriau manevruoti ir yra pagamintas iš 10„ x 6“ x 3/8„ vamzdžių su ½“ tarpinėmis plokštelėmis, užtikrinančiomis bendrą tvirtumą.
SHX turi hidraulinį sparnų įtempimo jungčių užraktą ir apsauginius užrakto kaiščius, kad lauko sąlygomis nereikėtų netyčia įjungti sparnus įjungiančių cilindrų.
Skirtingai nuo daugelio rinkoje esančių tradicinių akėčių, SHX agregatai visada turi teigiamą prikabinimo svorį transportavimo padėtyje. Tai pasiekiama percentruojant rėmą, kai mašina keliama į transportavimo padėtį. Dėl šio centravimo taip pat padidėja tarpai tarp centrinės sekcijos ir sparnų, kad transportavimo padėtyje būtų galima sekti dirvą.